Buradasınız
Ana Sayfa > Genel > BONAPARTİ.LV FARKLI TARZLARIYLA ÖN PLANDA OLACAKLARINA İNANIYOR…

BONAPARTİ.LV FARKLI TARZLARIYLA ÖN PLANDA OLACAKLARINA İNANIYOR…

Çeşitli Eurovision sitelerindeki oylamalarda tepelere oynamamasına rağmen kimi fanlar tarafından ateşli bir şekilde desteklenilen Bonaparti.lv grubu iddialı. Uzun yıllar sonra İtalyanca’yı Eurovision sahnelerinde temsil edecek olan Letonyalı grup, Onikipuan’ın özel röportajında farklılıklarına ve hiçbir üyelerinin opera kökenli olmadıklarına dikkat çekiyor.

Grup uyumunuz ve şarkınız olağanüstü. Helsinki’de nasıl bir sonuç bekliyorsunuz?

Bonaparti.lv, üyeleri aria sanatçısı ya da tenör olmayan bir pop müzik projesi ürünü aslında. Bu niteliğimizle o gece birçok şarkı arasında fırlayacağımıza inanıyoruz. Bu bizim inancımız, geri kalanına izleyenler karar verecek tabii.

Eurovision Şarkı Yarışması’na daha önce de bir ilginiz var mıydı? Ulusal finallere katıldınız mı? Sizce Eurovision müzikten çok komşuların birbirini desteklediği politik bir yarışma mı?

Bazı üyelerimiz zaten Eurovision deneyimi olan üyelerimiz. Andrea, Eirodziesma’ya (Letonya Ulusal Finalleri) 3 kez katıldı. Yine Kaspars Timanis ve Normunds Jakusonoks 2001 yılındaki ulusal finallere Labigais Tips grubuyla katılmışlardı.Biz, Eurovision Şarkı Yarışması’nın şarkı yarışması olduğuna inanıyoruz, gerçekten!

Eurovision’un bu kadar içinde olmuş olmanız çok hoş. O halde temsilcilerinizi de yakından takip ediyor ve biliyordunuz. Letonya katılımcılarından favoriniz kimdir?

Hepimizin tüm zamanlar favorimiz tek, kesinlikle: Brainstorm ve My Star…

Shake It Up Shekerim ve Kenan Doğulu hakkındaki yorumuzunu alabilir miyiz?

Türkiye her yıl ilginç ve güzel şarkılarla karşımıza çıkıyor, yıllardır böyle… Shake It de özellikle nakaratıyla çok cezbedici ve güzel. İyi şanslar Türkiye!!!

Bu yıl kim kazanır? En iyisi kazanacak… Hangi ülkeden olursa olsun…

Türkiye’yi iki sözcükle özetlemenizi istersek ne derdiniz?

Güneş ve rüzgar. Letonya’da şu an olmayan ve özlediğimiz iki şey…

Türkiye’ye son mesajınızı alabilir miyim?

Kendinize iyi bakın değerli Türk halkı! Ve her zaman gülümseyin!

Çok teşekkür ederiz. Bol şans!….

Röportaj: Murat Hakan YALÇINKAYA

Çok Yakında: Sırbistan / Marija Şerifoviç (onikipuan özel röportaj) 

 [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=MQfRDc-wxpA]

0 thoughts on “BONAPARTİ.LV FARKLI TARZLARIYLA ÖN PLANDA OLACAKLARINA İNANIYOR…

  1. Onikipuan.com beni şaşırtmaya devam ediyor. Başka eurovision siteleride var ama en iyisi Onikipuan. Tebrik ediyorum!

  2. 2007 Eurovision şarkı yarışmasını önceki senelerden ayıran bir şey var oda birinciliğe kesin olarak kimin oynacağının tam belli olmaması. 2004 yılında ukrayna sırbistan arasında geçeceği, 2005 yılında yunanistanın kesin kazanacağı, 2006 yılında finlandiyanın alacağı hep belliydi. Ama 2007 yılı öyle değil. Birinci şu ülkeler arasından çıkarsa şaşırmam Finlandiya, Yunanistan, Ukrayna, Türkiye, Kıbrıs şimdi bir kaç ülke daha söylemek istiyorum ama liste tamamlanacak. İşte 2007 yılının farkı bu…

  3. sanki italya katılıyomuş gibi italyanca sölüyolar şarkı hiç güzel değil şans vermiyom letonyaya zaten bu baltık ülkeleri türkiyeye puan vermiyo 2008 de yarı finalde yarışır letonya

  4. bedia hanim benimle ne alip veremedigin var, burda kac kisi begenmedim diyor sen diyorsunki ‘ben 4noktoli sahisa katilmiyorum’ sanki bi tek ben begenmedim de.. Eminim ben begendim desem sen begenmedim dersin.

  5. öğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ igrenç bir şey…
    diyorum başkada brşey demiyorum…….

  6. sayın dört nokta,
    siz beni yanlış anlıyorsunuz. ben sizi çok seviyorum. yanlış anlaşmalardan hiç hoşlaşmam. lütfen yani beni yanlış anlamayın. yanlış anlayan kişileri hiç sevmem. bu yüzden siz de beni yanlış anladığınız için sizi sevmiyorum. bu konunun mantıklı tek açıklaması budur.

    sevgiler,
    bedia

  7. bedia bence sen ruh hastasının tekisin bence sus artık yorum yaptıkça dibe vuruyorsun ….
    okadar gıcıksin ki senin yuzunden sitee girmek bile istemiyor canım…

    sewgim bedia üzerine :]
    hehehe şu laf bitirdi beni :]

  8. arkadaşlar istermisiniz geçen seneki rock müzik severler gibi opera sevenler bu gruba oy atsın 🙂 hiç belli olmaz eurovision bu …

  9. saçmalama doğan artık avrupada italya ve avusturya dışında operayla ilgilenen ülkede kalmadı insanda zaten italyada katılmıyo yarı finali geçemez bu kadar basit

  10. h20cuğum,
    ben seni çok seviyorum.
    sen beni sevmesende, benim yüzümden siteden terk etmek istesende gerçekten benim gerçek temennim bundan ibarettir. fakat sen bana bazı sözde ithamlarla küçümseme hareketleri yapıyorsun ablam..
    lütfen bunları yapma, lütfen kendini regajene etme, lütfen kendini bana yorum yapma hakkını buldurtma ve son olarak diğer tüm isteklerimden farklı olarak isteğim şudur ki lütfen kendini bana yorum yapmna hakkını buldurtma peteğim.
    olur mu.
    tamam mı
    anlaşabildik mi*

    saygım başım üstüne,
    bedia

  11. bedia sen manyağın tekisin seni bu siteyle birlikte bırakıyorum hoşçakal..
    kendine iyi bak…
    bu arada bi çok tanıdığım psikolog arkadaşlarım var istersen sna bi tane ayarlayabilirim..
    ne dersin??

    bu arada bu şarkıyı hiç sevmedim sonuncu olsa yeridir 1. asla olamaz..

    sevgiler saygılar..
    bedia gerçekten bi sorunun varsa birlikte çözebiliriz.. :]]

    bu arada ben senin suyun filan değilim!!!!

  12. bu şarkıda berbat offf ya adam akıllı bi rakibimiz bile yok KENAN 1 NUMARA ya muhteşem 10 mayısı heyecanla bekliorumm

  13. canım,
    “bu arada bu şarkıyı hiç sevmedim sonuncu olsa yeridir 1. asla olamaz..”
    yazmışsın yukarda. lütfen klişe sonuncu olsa yeridir lafını ağzımaza almayalım olur mu? ben hiç sevmem bu lafı. yok birinci olsak iyidir, yok sondan 1.yiz yok sondan bilmem kaçıncı rakamdayız. bunlar çok marjinal laflar. ben hayatımda asla böyle laflar kullanmam, yanımdakilerinde kullanmasını sağlatmam.

  14. ben senin ağzından çıkan hiç bir kelimeyi sevmiyorum bedoş cum…
    senin gibi kafayı yemiş insanalrla uğraşamam …

    birde yanımdakilerin kullanmasınada izin vermem demişsin…
    ya sen kafayı yemişsin bence kendi haline bırakıyorum seni gerçekten…

    bye bye bedoşş

  15. TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P
    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

    TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY TURKEY :p DAHA FARKlI Bİ ACİKLAMASI olan varmı ‘1 ci beLli ya İkinci Kim ;P

  16. LÜTFEN DİGER ÜLKELER HAKKINDA KÖTÜ YORUMLAR YAPMAYALIM.ONİKİ PUAN ÇOK GÜZEL Bİ SİTE VE BU SİTEYİ YURTDIŞINDAN TAKİP EDİYO OLABİLİRLER.kötü yorumlar yapmayalımki puannımız artsın. şimdiden teşekkürler

Bir Cevap Yazın

Top